Ny app gør det nemt at være kunde hos Danish Agro

03. jun 2012

Til Danish Agro har vi lavet en app, så kunderne nemt kan afgive bestillinger, følge bestillingsstatus, se nyheder og komme i kontakt med deres kontakter hos Danish Agro.

App'en er et supplement til Danish Agros kundeportal og snakker således også sammen med den.
En feature er bl.a. at når man tilføjer en varelinie til indkøbskurven i appen, kan linien også ses i indkøbskurven på kundeportalen - og tilføjer man på kundeportalen, kan den ses i appen.

I bestillingsprocessen i app'en er der adgang til samme valgmuligheder, som der er på kundeportalen, dvs leveringsmåde, gemte leveringsadresser og tager højde for bestillingsfrister på baggrund af de enkelte valg.

Landmanden har derfor samme fleksible muligheder som på kundeportalen.

Appen findes til både ios og Android-baserede telefoner og kan således hentes i hhv App Store og Android Market / Google Play.

Danish Agro-koncernen består af en række agroindustrielle selskaber i ind- og udland. Koncernen er hovedsageligt beskæftiget inden for salg af foderblandinger, råvare- og vitaminforblandinger, gødning, planteværn, såsæd og energi samt køb af afgrøder fra landbruget. Danish Agro-koncernen beskæftiger ca. 1900 medarbejdere og vil i 2012 nå en omsætning i niveauet 17 mia. kr

Referencer

grainit
www.grainit.net
Kundeportal
Vestjyllands Andel
Kundeportal
Danish Agro
WEBStech
www.senssilage.info